Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, September 7, 2011

Entry Birthday buat diri sendiri

Ha! Selamat hari jadi untuk saya...

Happy Birthday! Happy Birthday! Happy birthday!

Tahun ni saya MUDE setahun... 31 tahun... alaaa tak la besar mana nombor tu. Tah semalam pun tak rasa apa-apa... cume bila setat masuk September, akak senyum memanjang. Tahun ni pun senyum terlebih panjang sbb ada yang lebih besar aku nantikan... Insya Allah, semoga Allah permudahkan segalanya. Next week dah boleh buat count down!

Semalam balik umah mak terus je tido. Penat sangat lately.

Of cos! Abang Zamani kena jadi org pertama wish now! I dont care... akak #sentap! Hahaha. Tapi tak jugak la sbb aku tak expect apa-apa sbb mud dan otak ni dah tak sabar menunggu hadiah lain ni. Dr abang Zamani jugak. Hope dapat la bulan ni jugak. Heheh #gedik!!!

Pukul 12 kot dia masuk tido, sempat cium dahi wish #happy birthday. Dengan mata tak larat nak bukak, just smile and sleep in his hug. Nam nam... lepas tu phone tak henti bunyi, notification from FB... memula buat tak tahu... tapi macam terus je bunyi... tensi akak! Bukak mata! Nah!!!!!! lebih dari 20 notification wish on my wall... tq everyone!

To ibu and ayah...

Thanks alot! Kalau tak kerana mereka, Rasidah Rusli takkan ada di dunia ini. Kalau tak kerana mereka mendidik dan membesarkan aku dengan baik, aku tak akan ada seperti sekarang. So ucapan terima kasih yang tak terhingga buat my beloved parents.

To Suami....

Thanks for BB 9900 and coming BB... heheh

Terima kasih sbb buat hari saya ceria dan indah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails