Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Saturday, January 14, 2012

Celebrity Choice

First sekali...korang mesti tanya. Hang tu artis ke??? hahaha sukati aku la!

Payah dah kawin ni. Kang pakai cream halia, tahu je la. Bau tak sedap. Mula la somi tanya.... lepas mandi wangi2... sapu cream halia mustajab ka, cream halia lissa ka...

"Bau apa nih????" Tak syok betul! tanya dengan muke pelik, buat aku rasa pelik sama. Tapi betul... yang kawin tu sok tahu la. Macammana nak kurus? Sbb tu la time pantang bau busuk2 kan? Kalau tak??? Insya Allah anda murah rezeki.

Entah laaaaa.... aku tahu kalau nak kurus ni mmg payah. Apa lagi kalau ko jenis dengan somi berkepitkan. Mana somi pergi nak mengekor. Selalu lepas kedai mamak. Jalan2, singgah minum dan makan. Yang paling best kalau mak mertua masak!!! nak tutup mata bole la. Tapi idung tak leh tutup... bila terhidang, macam ko rugi je tak makan! Nawaitu, aallaaaa rasa sikit la. Sian mak dah masak.... ermmm terus niat bertukar. Esh sian mak masak banyak, kecik ati dia kalau AKU tak habiskan...

Hasilnya??? Kumpulan lemak2.

Maka akukan suke bazir duit ni. Derma kat anak yatim pun bagus. Semalam gi guardian depan umah tu. Aku biasalah. Kalau masuk watson, guardian, mana2 yang sewaktu dengannya, aku jadi khayal. Mula la feeling2 nak cantik. Tengok perut ni, rasa Amani Iman muat kalau nak sumbat masuk balik! Haizzzz

Semalam terlihat la benda ala ni... malas nak ambik gambo. Gune khimat gugel je

Ada bath scarp, dua cream badan. Harge?? RM 55! Kesan tak kesan aku tak tahu. Well benda2 ni ko ingat ko sapu terus menjadi ke? Opkos la kena diet, jaga makan, senam kena cukup. Kalau ko hentam semua ko makan, selamat jalan la...

Tapi akukan??? siapa tak kenal aku??? Bazir duit mmg juara. Tapi bazir duit sendiri je la. Idok la teman nak gune duit suamikan?

Sampai umah cium bau... wahhh tak kurus pun tak pa! (tetiba semangat ilang???) salah statement tu... mahal pun tak pa. Sbb wangi gila2. Boleh feeling pakai org tak tahu. Sumpah! aku suke bau cream dia.

Pagi ni pakai. Macam tak berkesan je... pakai scrub manja2 gitu. Mahal mahal ni! Tapi sedap lak baunya. Tak yah la nak pakai bath form. Than pakai cream. Ok je... sekali nak gi kerja panas lak badan ni...kesan ubat.

Kat situ tulis boleh tengok perubahan dalam masa 4 minggu. Kita tengok je la... kena ubah pola makan. Kena semangat bawak amani iman kat taman ni. Ini adalah niat awal ni, tapi sampai hari yang ke 14 aku masih tak buat. Anak nangis serah kat ayah atau ibu aku, suruh diorg yang bawak amani iman jalan-jalan. Habis lagu mana???

Hujung minggukan stay umah my MIL, boleh la nak bawak ke taman tu pagi2. Tapi abang Zamani menjatuhkan semangat...

"bebaik yang, pagi2 taman tu ada anjing... kang tak pasal2 kena kejar."

Mmg itu baik tuk kesihatan... wakakak kena kejar anjing maknanya ko excersice la. Tapi dalam badan yang berat mcm ni, kompom aku lari macam siput... jangan mimpi la nak lari macam road runner.

Ni nak cari suppliment ubat hilang selera makan... hahaha.. ada ke? share sikit. Tak nak yang buang2 ni. Tak kose acik nak cari toilet!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
CidaZam bercerita lagi

1 comment:

Mimy Hamid said...

wah ko kemain taste celebriti hokeh..hihi selamat mengurus

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails