Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Saturday, January 14, 2012

Si bulat mula mengereng

Happy bila tengok ada kemajuan anak sikir demi sikit. Ada org kata perkembangan anak aku lambat dr anak diorg yg sama lahir dgn dia. Well sila tau amani iman premature yang awal sebulan. So me mmg sabar menanti. Kalau dia sepatutnya baru capai 3 bulan. So sblm tua dlm perut lagi. Heheh. Walaupun badan dia lembek2 lagi, tp dia dah belajar menegereng. Ni sbb kedudukan tilam tu buat terpusing terus meniarap. Gud gurl anak ibu.

P/S I'm may be ibu yg garang. Anyway she develop from beginning pun dalam diri aku la... So she know better her mother compare org lain. Kalau sekrg pun kalau aku marah, dia tahu untuk x nakal and prefer abak ke, atuk ke, nenek ke ambik dia, sementara nak tunggu mak dia cool. I know la! She my doter. Dlm kandungan aku pun kalau aku tgh mara org yg tak ada kaitan dgn aku, dia akan tendang mcm marah sama. Tapi kalau aku tengah mara bercampur sedih dia akan diam sampai aku rasa tenang. Ciptaan Allahkan indah.

2 comments:

♥ annafeez ♥ said...

geram la kat anak kak cida ni. mcm nak picit2 hehe bila la nak jumpe ni kan..

Mimy Hamid said...

comel giler berlenggeng...go amani go

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails