Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, April 10, 2012

Rajuk yang panjang



video ni aku ambik setengah jam lepas Amani Iman kena paksa makan ubat. Dia dah pandai tengok kartun. So tengah syok tengok, aku tunjuk ubat, meraung2 dia nak kena makan ubat.

Tapi Alhamdulilla... dia berjaya makan selepas mak dia tak nak mengalah dengan kehendak dia. Aku letak ubat tu depan bibir dia... dia siap ketap tapi kita tengok siapa yang lebih degil. So dia mengalah bukak mulut makan ubat. Dan tak muntah... yezza... anak omak.

Tp bila aku duduk dekat sofa dia merunggut macam marah... hahah tak habis marah lagi? Lidah pun dah ilang rasa pahit, Amani Iman....

Tengok la telatah anak aku ni. Kalau nampak camera atau handphone poyo senyum2... hahah macam bapak dia jugak...

Zamani kata Amani merajuk macam aku... hahah benda dah lama pun nak ungkit lagi...

Habis tu? dah ini omaknya... 9 bulan berlatih dalam perut... harus la ikut mentorkan?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us CidaZam bercerita lagi

2 comments:

mieraahajis said...

coomeeell glr amani, kak shidaa.. dulu halussss jee. skang da gebuuuu

Mimy Hamid said...

ibu brutal beb..hehehe alahai amani comelnya kamu aunty tgk live...dgn tangan asik gerak je...muka khusyuk kartun..mcam paham je kartun tu..bijak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails