Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Friday, February 14, 2014

Sayang anak tangan2 kan...


Hai uols

Pernah tak aku cerita abang Zamani korang marah puteri pucuk kelompang dia?? Dia pun tak pernah marah, sbb dia tu takut anak dara dia tak sayang dia...kalau amani iman, perh sayang bukan main. Aku je la mulut tak leh diam... Zamani relek je. Amani pun kalau abak dia beliakkan mata dia dah seram dahhh... mak dia yang macam machine gun, heran pun dak...

Anak abak sangat la yer???

Insident few week bila dia bertindak tendang ibu... dan datang angin dia, nak duduk atas perut ibu dia... agaknay dia tak puas ati perut mak dia yang super buncitkan... nak tolong kasi kurus... tolak berkali2 mengamuk2 nak jugak attact peruk mak diakan... aku lari bangun pun dia tak puas ati nak memanjat... tah asal tah... mengadu kat abak, abak relex

'Amaniiii jangan!'

Buat dek...gelak2 teruskan serangan... yang aku pun melayan...hahah kata nak main2 dengan anakkan?? mak pun gedik mengadu

'Abak tengok anak you!!!' wah keluarga yang bahagia... hahaha...


Erm bila abak naik hantu! ini yang jadi... hua hua hua...





ai pun ambik kesempatan.... erm mmg dia diam je kena marah...kesian, kesian la jugak... diakan anak mas abak dia...



sampai tertido2 menerima hukuman... tengok muke abang Zamani dia tahan gelak... sian dengan anak dara dia... nenek terus lari kat dapur... panas punggung tengok cucu kena marah... siap kena interview bertalu2 dengan nenek kat dapur... habis melampaukan? nenek salahkan ibu sbb melayan... eh nak aku panjat pokok ke?? dah elok la aku tak pukulkan... sajer tunjuk garang... ahak!

Sesekali kena jugak ajar anak... kan? Amani ni keras ati sikit... u can see dia tak nangis tunjuk dia hebat kat mata mak pak dia... ada jugak sampai kita seret/tarik dia tuk buat something kalau dia tak nak dia tak gerak. Bila kita tarik or paksa dia buat plak timbul rasa kesian sangat2... time tu dia akan nangis dan aku pun nangis sama... hahaha...tapi mmg aku warning Zamani...

Yer warning! ikut mana pun, jangan sentuh anak2... mean jangan di pukul anak2 aku... biar la aku yang pukul sbb aku ni mak... takkan aku pukul benci dengan anak... ko boleh marah tapi jangan naik tangan SEHINGGA aku rasa benda tu patut di pukul... takkan ko ajar anak ko minum, air tumpah ko nak jerit pukul bagaikan... maksud aku kita ada cara nak pukul anakkan? so ikut la saraan ajaran islam... aku pun takut amani terlampau manja, sometime dia kena dia ajar... tapi tah la yer... aku takut Zamani tak dapat control tamper dia...so bila nampak zamani lain sikit, aku jerit lebih... tp sebolehnya aku tak nak la amani nampak mak dia protect dia sangat2...lepas tu perang watapp dengan laki... ahak!


you should not do this do that...

Eh ai tak leh you bole...

Yer la ko je la pandai jaga anak...

Bla bla bla... sepanjang yang bole... hehehe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
 CidaZam bercerita lagi

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails