Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Thursday, August 19, 2010

Agar2 pandan

Hari tu berkenan dengan agar2 laici mak... time buat tahlil tu... ku terbayang2... 'keesokan harinya' *ayat buku teks darjah 3* sewaktu Zamani ambik lauk kat umah mak... ku siap order ambik agar2 laici... hahah nasib baik ada... satu bekas ku habiskan...

Than agar2 coklat... bekalan pertama dengan jayanya di habiskan oleh Puan Latipah... dasyat mak aku tak tinggalkan tuk aku... rasa nak gi batu belah batu bertangkup jerk... heheh... drama mesti lebih... buat muke simpati kat mak... minta resepi... buat sendiri lagi bagus... sekali mak ajar buat siap bagi bekalan kali ke dua yer anak2... ada kat umah... Zamani layan2 gitu je... aku makan dia pun sibuk la nak rasa... kalau tak jangan harap dia nak ambik sendiri...

Wajib buke potong satu...makan...

Wajib sahur lepas makan potong sikit... telan *ular sawa*

Belum habis...MIL bagi lak... Agar2 Pandan... i like...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Yum yum... nak resepi??? hahah aku tak tahu... request la yer... kang aku minta Cik gu besor...

Oh tips Mil pasal agar2... kalau nak agar2 mudah kuar dari bekas, basahkan bekas sebelum masukkan agar2... tengok aku potong dlm bekas ambik garfu cucuk tarik kuar je pun... kui kui kui... bekas MIL kat umah melambak... hahahaha... nak pulang bekas kosong ku rasa maluS plak...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails