Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, August 10, 2010

Ijat's Birthday Celebration

31 july tu baru la sambut birthday adik ipar aku yang sorang tu...Sbb sorg2 sakit,kan...maka tergendala sekejap plan nak sambut... hadiah pun tak beli... sponser kek je... tu pun hangin sbb kek pilihan tak sedap.... i hate you!!!!tak pa tahun depan kita siap sedia yer... tahu2 hantar bill kat abang hafiz je la.... heheh ok tak?

Agak tak lengkap bila adik ipar saya yang second last tu nan ado... Awie... kalau dia ada pasti meriah... dan yang pasti abang2 dia pun terasa la jugak dia tak ada... cume malam tu mak buat video call dengan awie... Alhamdulilla dia sihat2 sahaja di sana...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Meja yang kami penuhi... eh tak bagi tahu lak kat mana sambut ni yeh... kami sambut kat Alamanda....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Saya masih sakit time ni... selera makan pun tak berapa nak besar... kui kui kui...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kek birthday Ijat... selamat hari jadi yang ke 21... saje ku request lilin banyak2... hehehe... yang geram minah SR ni... aku request nak lilin 21 batang... dengan muke toya dia, dia cakap tengok kalau muat... kalau tak muat dia suruh aku pasang sendiri.... nak ku hempuk je muke ko yang tak berapa nak cun tu!

Bila tngok kek... boleh plak dia buat...macamama ko nak pasang ko punya hal lakan???

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Siapakah itu??? Yer... rasanya birthday kali ni special sikit yer sis?? Kalau ada jodo jadi la family... kebetulan BF Ijat ada kat shah Alam... tu yang ajak sambut sekali... tengok dlm FB dengan fon bukan main peramah... sekali tu???

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

HA! ko dah buat salah apa ha! ha! ha!... apa la tak rock... aku dulu jumpa mak abak stedy je... mana ada lentok lentok ni.... *yang berada di tempat kejadian 1 jan 2009 tak di benarkan bersuara*

Korang percaya la sangat apa yang aku cakap yer... kalau aku tak ada malu macam ni.... hahah mak jawab mulaikumsalam nak buat menatu... kan mak kan kan kan?? hahah riak tak hengat!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Yang best gambar ni... TQ ye Ijat... capture saat terindah pak cik gemuks.... muakssss.... Happy bithday darling... kak long and along always love you.... wink wink....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails