Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Thursday, April 14, 2011

Statement velagak

Kelmarin berbual dengan Zamani... oklah dua situasi...

Balik kerja aku terus naik bilik, baring... rutin incik suami apa lagi?? Meniarap mengadap PSP dia. Sabor je la... berapa bulan lagi mmg jangan la harap aku nak bagi ko pegang PSP tukan??Aku lak take over... wakakak

Than aku lelap mata... berat kepala ni...

"B picit kepala B..."

Reaksi yang lama... selalu cakap je tangan dah ada kat dahi... tengok dia tengah terlentang dan PICIT KEPALA SENDIRI....

What are you trying to do???

"You pun sakit kepala ke?"

"Ayang cakap 'B picit kepala B... tak sebut B picit kepala ayang' nak B picit kepala ayang ke??"

Yaahhhhhhh rasa nak buat smack down je...*Gaya The Rock smck down....*

"Loyar buruk!!!"

Second situatioan sewaktu dinner...tengok cerita Glitter yang Maria Carey belakon tu... hahah kan ada isu aku jumpa gambar Maria Carey kat album dia... siap tulis "My beloved Gurlfriend Maria Carey" Nasib baik la dia tulis nama maria carey tu kat album tukan? Kalau nama org lain mmg sentap ko!

Aku :- Eh your ex gurlfriend.

Zamani :- Aah...

Aku :- Kenapa you tinggalkan dia???

Tanya dalam nada perlilakan? Sekali dia belagak artis hollywood plak... muke seyes ni

Zamani :- Ermmm susah nak cakap... She to old for me. And dia macam tak...

Aku :- Dah dah dah....

Bila tengok jawapan buget artist A.K.A Brad Pit tu aku malas nak dengar... Padan muke akukan?

Zamani :- You kena dengar... i tinggalkan dia sbb dia tak sesuai dengan i... so i cari...

Aku :- So i kira perempuan bertuah la? bole lawan maria carey eh?

Zamani :- Ha! pandai pun... what to do... i hanya pilih perempuan yang layak jadi isteri i je.

Hahah... oklah. Pastu aku malas nak dengar dia sambung ayat yang tak habis artist tu... hahah sendiri start sendiri sentapkan??

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails