Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Saturday, July 13, 2013

Kekasih gelap ku

Assalamualaikum semua

Erm akukan  selalu terpikir nak pulang buah keras kat dia... selalu sangat sbb ati ni kalau dok pikir, aku rasa aku mmg tak bole terima segala cacian dan hinaan dia dulu.

Tp aku sedar. Sejak aku kenal dia dulu, he help me alot. So sedikit sebanyak make me feel cool. Org kata kalau terhutang budi ni akan bawa ke mati.

Semalam aku dpt sms dr dia.Dia jemput aku dtg majlis buka puasa mcm selalu diorg buat untuk staff. Tersenyum dpt msg dia. Even zamani pun agak terkejut jugak la. Tapi takkan nak pergi sendirikan. Ai dgn abang zamani kan mcm belankas. Wahhh gitu. Tp kami sekeluarga di jemput. Zamani mcm biasa suruh aku buat keputusan. Nasib baik dia tak suruh aku buat istikarah. Hehehe.

Aku bgtahu mak aku. Dia pun suruh aku pergi. Tak baik sbb banyak sangat jasa dia pada aku dan keluarga.

Dan kini aku tak bole nak menyembunyikan hakikat yang sememangnya baik. Ermmm

'Kekasih' gelap saya... hahahah

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails