Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Thursday, October 7, 2010

Anak ke?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Time open house aku ari tu, ada org cakap muke aku dengan Firas sikit lebih kurang. Orang cakap anak sure percaya. Heheh sory kak nadia and abang nizam... heheheh tumpang sekejap.

Kebetulan time ku dukung si Firas ada org datang tanya...

Dia :- Eh comei... berapa bulan yer?

Blur... hahahah tak hengat la...terus tanya mak ayah dia... berapa bulan si Firas ni???

Me :- Ini mak bapa dia... saya cume dukung je...

Dia :- Oh ye ke. Comei. Tak ada anak lagi?

Hanya tersenyum, Kalau kata ada, panjang pulak cerita aku nanti. 3 hari tiga malam tak henti cakap plus nangis.

Me :- Belum... you?

Dia :- Saya pun belum.

Ok leh geng! hahahaha

Me :- Berapa lama kawin?

Dia :- 2 tahun lebih

Ermmm sekurang2nya aku bersyukur sbb merasai rasa kehadiran seorg anak walaupun umurnya tak panjang. Al -fatihah buat puteri ku...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails